|
|
Teraz jest 21 wrz 2024, o 03:34
|
Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
Autor |
Wiadomość |
M-chan
Dołączył: 8 mar 2008, o 09:36 Posty: 47
|
Re: Adventure!
Takie mam male pytanie. Jak szybko podbic te morale ;/ W sumie najpierw mialam 10 potem skoczylo mi do 30 i nagle spadlo do 16. Sama nie wiem co zrobilam nie tak:/ Mloda chodzila tylko na zajecia z walki mieczem i pomagala dziadkowi jezdzic na wozku ;P(bo to chyba podbija morale, prawda? Poprawcie mnie jak sie myle) Przeszlam juz cały las i na tego ciemnego typa sie nie natknęłam. Teraz ide przez kraine wróżek i mam problem z typem pod drzewem....z powodu zbyt niskiego poziomu morale.
|
13 sty 2009, o 20:37 |
|
|
Tygrys
Moderator
Dołączył: 15 cze 2008, o 13:36 Posty: 563 Lokalizacja: Piaseczno
|
Re: Adventure!
Morale obniżają się po każdej wyprawie, jeśli udało ci się cokolwiek zabić. Sprawdź też, o której pozwalasz córce wracać do domu, jeśli ma ustawione, że może buszować do 21, albo nie ma określonej granicy czasu - morale będą opadać każdego miesiąca. Najszybciej podbić morale kupując tonę książek filozoficznych (+0,5 do moralności, do kupienia za 2500 w dużej księgarni). Możesz też podbijać morale przez rozmowę: wybierz ostatnią opcję przy rozmowie (reprymenda), a potem jak już wyświetlą się trzy opcje do wyboru, to kombinacje środek-góra i środek-środek podwyższają morale (o ile córa nie jest w foch-mode). Ustawienie godziny 19 na deadline powrotu do domu też podnosi morale pod koniec każdego miesiąca.
A dlaczego masz przez morale problem z typem pod drzewem?
_________________ - Ach, ja bym tego nie zniósł, żeby Tygrys miał zostać Smutny! - rzekł Prosiaczek bez przekonania. - Tygrysy nigdy nie zostają Smutne - wyjaśnił Królik. - One przechodzą przez to ze Zdumiewającą Szybkością.
Ostatnio edytowano 13 sty 2009, o 23:28 przez Tygrys, łącznie edytowano 3 razy
|
13 sty 2009, o 23:07 |
|
|
Akane
Administrator
Dołączył: 18 sty 2008, o 19:11 Posty: 2146 Lokalizacja: Łódź
|
Re: Adventure!
To ja jeszcze cichutko dodam, że morale rośnie podczas spotkań z Ayą
_________________ Rolety rzymskie Warszawa http://h2o.law.harvard.edu/community/vi ... unityId=77
|
13 sty 2009, o 23:25 |
|
|
M-chan
Dołączył: 8 mar 2008, o 09:36 Posty: 47
|
Re: Adventure!
Dzieki za rady. Zaraz popróbuje. A problem z typem pod drzewem mam taki, ze po kazdym jego ciosie punkty morale mi spadaja. I schodzi mi to szybciej niz samo hp przez co Cube ratuje mnie z opresji.
|
14 sty 2009, o 19:24 |
|
|
Akane
Administrator
Dołączył: 18 sty 2008, o 19:11 Posty: 2146 Lokalizacja: Łódź
|
Re: Adventure!
Ech, też miałam z tym kłopoty podczas walk. Jedyne co można zrobić, to ładować w ten współczynnik. Wszystkie sposoby wzięte do kupy na pewno pomogą
_________________ Rolety rzymskie Warszawa http://h2o.law.harvard.edu/community/vi ... unityId=77
|
14 sty 2009, o 19:27 |
|
|
Tygrys
Moderator
Dołączył: 15 cze 2008, o 13:36 Posty: 563 Lokalizacja: Piaseczno
|
Re: Adventure!
Oj, to chyba mówimy o dwóch różnych rzeczach. O moralności i morale. Moralność dotyczy trybu poza adventure - jednego z tych trzech statsów z pomarańczowym słupkiem i o niej Ci pisałam. W adventure ten trzeci współczynnik poza hp i mp to wola walki, tudzież morale właśnie. I to rośnie proporcjonalnie do siły woli i odwrotnie ptoporcjonalnie do wysokości stresu.
_________________ - Ach, ja bym tego nie zniósł, żeby Tygrys miał zostać Smutny! - rzekł Prosiaczek bez przekonania. - Tygrysy nigdy nie zostają Smutne - wyjaśnił Królik. - One przechodzą przez to ze Zdumiewającą Szybkością.
|
14 sty 2009, o 23:56 |
|
|
Akane
Administrator
Dołączył: 18 sty 2008, o 19:11 Posty: 2146 Lokalizacja: Łódź
|
Re: Adventure!
Widać, że dawno nie bawiłam się w "PM 5" ^^' Jak tylko moja obecna córa podrośnie, to pewnie sobie przypomnę jak to było z wędrówkami, ale generalnie wierzę w każde Tygryskowe słowo
_________________ Rolety rzymskie Warszawa http://h2o.law.harvard.edu/community/vi ... unityId=77
|
15 sty 2009, o 23:32 |
|
|
Nemo
Prosecutor
Dołączył: 22 lut 2008, o 19:25 Posty: 1675 Lokalizacja: Peterswald
|
Re: Adventure!
I dobrze, bo Tygrysek ma racje. Dlatego osoby chcące iść w adventure powinny jak najszybciej się zsoulmacać, bo dużo przyjaciół daje przedmioty podbijające willpower, który i lepszą tolerancje na stres daje, i lepsiejsze morale .
_________________
|
17 sty 2009, o 19:11 |
|
|
Guren
Dołączył: 2 mar 2008, o 17:50 Posty: 410
|
Re: Adventure!
1.Co zrobić, żeby spotkać tego ducha ze świątyni shinto- po za wrażliwością i zaangażowaniem? 2. Co trzeba zrobić, aby spotkać Gato w mieście duchów. Mam 70 morali i już dwa razy go pokonałam (i jego fumfli też)
|
2 wrz 2009, o 15:50 |
|
|
Tygrys
Moderator
Dołączył: 15 cze 2008, o 13:36 Posty: 563 Lokalizacja: Piaseczno
|
Re: Adventure!
1. Masz na myśli tego małego, niebieskiego? Podbijać "princessowe" statystyki: inteligencję, siłę woli, wdzięk, dobre maniery, atrakcyjność. Bo to jedna z dróg do zakończenia królewskiego. Chyba, że chodzi Ci o takiego małego białego, co podbija najwyższą umiejętność - wtedy trzeba wybrać się na ten event w zrujnowanej światyni, jakiś taki "bieg strachów". Zazwyczaj zaprasza na to najlepszy przyjaciel córy. 2. Nabijać wysokie princessowe statystyki, zostać napadniętym przez opętanego nauczyciela, którego córa MUSI pokonać sama (jeśli zrobi to rodzic lub Cube - blokują się dalsze Gato'we eventy.
_________________ - Ach, ja bym tego nie zniósł, żeby Tygrys miał zostać Smutny! - rzekł Prosiaczek bez przekonania. - Tygrysy nigdy nie zostają Smutne - wyjaśnił Królik. - One przechodzą przez to ze Zdumiewającą Szybkością.
|
2 wrz 2009, o 17:38 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|