Aktualnie przeglądasz: Gry » Princess Maker: LAW » Córka

  IE6 spacer fixer :)

Córka

Dziewczynka z "PM: LAW" trafia pod nasz dach w wieku lat 10. Opiekować się nią będziemy przez osiem kolejnych wiosen, obserwując w tym czasie jej postępy w szkole i w pracy. Najważniejsze informacje, jakie musimy posiadać odnośnie pociechy, wyświetlane są na ekranie, który towarzyszyć nam będzie przez większą część gry:

 
 
Jak widać, główny obrazek bardzo mocno przypomina widok przedstawiany w "Princess Maker 2" - na środku stoi córka, a po prawej znajdują się dane dotyczące dziecka. Od góry są to:
  • imię i nazwisko
  • wiek i liczba zgromadzonych sztuk złota
  • aktualna dieta, wzrost i waga córki oraz jej wymiary
Tuż pod tymi informacjami znajduje się okienko z opcjami umożliwiającymi zarządzanie czasem córki oraz sprawowanie nad nią opieki. Od lewej są to:
  • status
  • rozmowa
  • dieta (do wyboru: normalna, zdrowa, odchudzająca, głodówka)
  • profil córki
  • wyjście na miasto (do wyboru: zbrojmistrz, krawcowa, restauracja, lombard, kościół, szpital)
  • wyjście do zamku królewskiego
  • inwentarz
  • opcje gry (save / load / wyjście z gry)

Aby wysłać córkę do pracy, szkoły lub by zorganizować jej czas wolny, należy wybrać opcję "schedule". Kolejne opcje do wyboru to:
  • szkoła
  • praca
  • przygoda (wędrówki)
  • czas wolny (do wyboru są: spacery po mieście i wakacje)

Statystyki córki - po kliknięciu w ikonkę "profil" rozwiną się informacje o statystykach dziecka. Są to:
  • wytrzymałość
  • siła
  • inteligencja
  • dobre maniery
  • wdzięk
  • morale
  • wiara
  • grzechy
  • wrażliwość
  • stres
Obok głównych cech znajdują się też dodatkowe informacje o poziomie:

Reputacji wojownika
      Reputacji maga
Reputacji społecznej
      Reputacji gospodyni
         
Etykiety       Sprzątania
Umiejętności rozmowy
      Temperamentu

Niżej znajduje się kolejna tabelka, a w niej dane:

Umiejętności walki
      Umiejętności ataku wręcz
      Umiejętności defensywnych
Znajomości magii
      Umiejętności ataku czarami
      Umiejętności obrony przed magią