Aktualnie przeglądasz: Gry » Princess Maker 3 » FAQ - zakończenia

FAQ - zakończenia

Zamieszczone tutaj informacje mogą pomóc Wam w zdobyciu upragnionego zakończenia, jednak nie gwarantuję stu procentowej skuteczności poniższych wskazówek. Podpowiedzi zgromadziłam głównie w oparciu o zagraniczne serwisy związane z serią "Princess Maker" i nie miałam okazji ich wszystkich przetestować. Dlatego też mam do Was ogromną prośbę - jeśli zauważycie jakieś błędy - konieczne dajcie mi znać!

Zakończenia "princessowe" ;)

  Księżniczka

Zakończenie to można zdobyć na dwa sposoby.

Pierwszy:
Dobre maniery i wdzięk = 999
Wytrzymałość, inteligencja, siła, duma, morale, temperament i wrażliwość = 500 lub więcej
Umiejętności wojskowe muszą być wyższe niż temerament
Na końcu gry w domowym budżecie musi być minimum 1000 sztuk złota

Drugi:
Spotkanie księcia podczas pracy w charakterze królewskiej pokojówki (minimum 4 razy)
Wdzięk = 801 lub więcej
Dobre maniery i morale = 301 lub więcej
     
  Księżniczka Plaż Południowych

Gdy Lisa skończy 16 lat, musi pojechać na  letnie wakacje ubrana w komplet z Krajów Południowych (który można kupić u tragarza). Podczas wypoczynku spotka Księcia niezwykłej krainy (który, nawiasem mówiąc, pochodzi z rodu wróżek).  Na wakacje trzeba udać się dwukrotnie!

Aby książę oświadczył się naszej córce, musi mieć ona wysoki poziom wytrzymałości. Jeśli będzie on zbyt niski, książę ofiaruje Lisie "miód wróżek" - niestety z mariażu w tej sytuacji wyjdą nici ;)
     
  "Królicza" księżniczka

Gdy Lisa skończy 16 lat, musi pojechać na wakacje wiosną (i mieć na sobie strój króliczka - do nabycia u tragarza). Wyjazd należy odbyć dwukrotnie. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, podczas pierwszych wakacji pojawi się "Króliczy" książę. Podczas drugich - poprosi on naszą córkę o rękę.
     
  "Krecia" księżniczka

W wieku lat 16 Lisa musi mieć następujący poziom statystyk:
Dobre maniery = 500 lub więcej
Wdzięk = 700 lub więcej

Musi też przynajmniej 10 razy pójść do pracy w kopalni. Jeśli wszystko pójdzie gładko, dwukrotnie spotka przystojnego młodzieńca, który podczas drugiego spotkania poprosi o jej rękę.
     
  "Kocia" księżniczka

Podczas spędzania wolnego czasu (w marcu), nasza córka może się natknąć na małego kotka. Jeśli go zatrzyma i będzie się nim dobrze opiekować, a w dodatku założy na siebie strój kota (do nabycia podczas spoktania z tragarzem w czasie wakacji) - cóż, w dorosłość wkroczy jako dość nietypowa księżniczka ;)
     
  Księżniczka Ciemności

Gdy Lisa skończy 16 lat musi pojechać na wakacje przyodziana w "cienistą suknię" (oczywiście w swoim asortymencie ma ją znajomy tragarz). Spotka wówczas demona. Jeśli poziom jej morale i zaufania będzie niski, za to wdzięku wysoki (powyżej 700), demon powróci na końcu gry i ujawni swoje prawdziwe oblicze - Księcia Ciemności. Zaproponuje też naszej córce małżeństwo.
     

Zakończenia "nadprzyrodzone"

  Królowa wróżek

Wdzięk = 999
Zaufanie = 40 lub niższe
     
  Anioł

Zakończenie to można zdobyć na dwa sposoby.

Pierwszy:
Lisę musi odwiedzić królowa wróżek (gdy córka będzie mieć 14 lat)
Temperament i Morale = 701 lub wyższe
Zaufanie = 51 lub wyższe

Drugi:  
Temperament = 900 lub wyższy
Morale = 999
Zaufanie = 59 lub niższe
     
  Wróżka

Lisę musi odwiedzić królowa wróżek (gdy córka będzie mieć 14 lat)
Zaufanie = 29 lub niższe
     

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6