Aktualnie przeglądasz: Gry » Princess Maker 3 » FAQ - zakończenia
- Opening
- Uruchomienie gry
- Córka - Lisa
- Znaki i grupy krwi
- O tacie słów kilka ;)
- Szkoła
- Praca
- Spotykane postacie
- Przedmioty - sklep
- Przedmioty - tragarz
- Harvest Festival
- Wakacje
- Zakończenia
- Mariaże ;)
- FAQ - zakończenia
- Materiały dodatkowe
FAQ - zakończenia
Zamieszczone tutaj informacje mogą pomóc Wam w zdobyciu upragnionego zakończenia, jednak nie gwarantuję stu procentowej skuteczności poniższych wskazówek. Podpowiedzi zgromadziłam głównie w oparciu o zagraniczne serwisy związane z serią "Princess Maker" i nie miałam okazji ich wszystkich przetestować. Dlatego też mam do Was ogromną prośbę - jeśli zauważycie
jakieś błędy - konieczne dajcie mi znać!
Zakończenia "princessowe" ;)
Księżniczka Zakończenie to można zdobyć na dwa sposoby. Pierwszy: Dobre maniery i wdzięk = 999 Wytrzymałość, inteligencja, siła, duma, morale, temperament i wrażliwość = 500 lub więcej Umiejętności wojskowe muszą być wyższe niż temerament Na końcu gry w domowym budżecie musi być minimum 1000 sztuk złota Drugi: Spotkanie księcia podczas pracy w charakterze królewskiej pokojówki (minimum 4 razy) Wdzięk = 801 lub więcej Dobre maniery i morale = 301 lub więcej |
||
Księżniczka Plaż Południowych
Gdy Lisa skończy 16 lat, musi pojechać na letnie wakacje ubrana w komplet z Krajów Południowych (który można kupić u tragarza). Podczas wypoczynku spotka Księcia niezwykłej krainy (który, nawiasem mówiąc, pochodzi z rodu wróżek). Na wakacje trzeba udać się dwukrotnie!
Aby książę oświadczył się naszej córce, musi mieć ona wysoki poziom wytrzymałości. Jeśli będzie on zbyt niski, książę ofiaruje Lisie "miód wróżek" - niestety z mariażu w tej sytuacji wyjdą nici ;) |
||
"Królicza" księżniczka
Gdy Lisa skończy 16 lat, musi pojechać na wakacje wiosną (i mieć na sobie strój króliczka - do nabycia u tragarza). Wyjazd należy odbyć dwukrotnie. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, podczas pierwszych wakacji pojawi się "Króliczy" książę. Podczas drugich - poprosi on naszą córkę o rękę.
|
||
"Krecia" księżniczka
W wieku lat 16 Lisa musi mieć następujący poziom statystyk:
Dobre maniery = 500 lub więcej Wdzięk = 700 lub więcej Musi też przynajmniej 10 razy pójść do pracy w kopalni. Jeśli wszystko pójdzie gładko, dwukrotnie spotka przystojnego młodzieńca, który podczas drugiego spotkania poprosi o jej rękę. |
||
"Kocia" księżniczka
Podczas spędzania wolnego czasu (w marcu), nasza córka może się natknąć na małego kotka. Jeśli go zatrzyma i będzie się nim dobrze opiekować, a w dodatku założy na siebie strój kota (do nabycia podczas spoktania z tragarzem w czasie wakacji) - cóż, w dorosłość wkroczy jako dość nietypowa księżniczka ;)
|
||
Księżniczka Ciemności
Gdy Lisa skończy 16 lat musi pojechać na wakacje przyodziana w "cienistą suknię" (oczywiście w swoim asortymencie ma ją znajomy tragarz). Spotka wówczas demona. Jeśli poziom jej morale i zaufania będzie niski, za to wdzięku wysoki (powyżej 700), demon powróci na końcu gry i ujawni swoje prawdziwe oblicze - Księcia Ciemności. Zaproponuje też naszej córce małżeństwo.
|
||
Zakończenia "nadprzyrodzone"