Aktualnie przeglądasz: Gry » Princess Maker 3 » Uruchomienie gry
- Opening
- Uruchomienie gry
- Córka - Lisa
- Znaki i grupy krwi
- O tacie słów kilka ;)
- Szkoła
- Praca
- Spotykane postacie
- Przedmioty - sklep
- Przedmioty - tragarz
- Harvest Festival
- Wakacje
- Zakończenia
- Mariaże ;)
- FAQ - zakończenia
- Materiały dodatkowe
Uruchomienie gry
Po uruchomieniu "Princess Maker 3" naszym oczom ukazuje się ekran z czterema opcjami do wyboru. Wszystkie są w języku angielskim co może sugerować, że i reszta "PM 3" jest dostępna w tym języku. Niestety - to jedne z nielicznych opcji zapisanych po angielsku, pozostałe są po japońsku, koreańsku lub chińsku (w zależności od posiadanej przez nas wersji):
- LOAD GAME - to oczywiście opcja umożliwiająca wczytanie wcześniej zapisanej gry
- CONFIG - przejście do ustawień "Princess Maker 3"
- NEW GAME - rozpoczęcie nowej rozgrywki
- ALBUM - galeria screenów z gry (przy pierwszym uruchomieniu galeria ta jest pusta - zapełniać ją będziemy dopiero w czasie zabawy)
Wybór opcji NEW GAME pozwala na rozpoczęcie rozgrywki. Uzu, wróżka która w "Princess Maker 3" pełni rolę opiekuna córki i naszego doradcy, przywita nas w kilku słowach, a następnie poprosi o podanie imienia naszej pociechy:
Wpisujemy wybrane imię i klikamy ostatnią opcję w prawym, dolnym rogu (to akceptacja). Jeśli popełniliśmy błąd, możemy wykorzystać "backspace" (to opcja "modoru", znajdująca się obok akceptacji).
Kolejna plansza wygląda dokładnie tak samo, jak pierwsza - tu wpisujemy nazwisko rodowe. Po zaakceptowaniu naszego wyboru, Uzu poprosi nas o podanie daty urodzenia naszej pociechy (miesiąc, dzień):
Kolejna plansza wygląda dokładnie tak samo, jak pierwsza - tu wpisujemy nazwisko rodowe. Po zaakceptowaniu naszego wyboru, Uzu poprosi nas o podanie daty urodzenia naszej pociechy (miesiąc, dzień):
Kolej na podjęcie decyzji o grupie krwi naszego dziecka:
O znaczeniu zarówno daty urodzin, jak i grupy krwi, na statystyki naszej pociechy, przeczytać możecie tutaj.
1 | 2