Aktualnie przeglądasz: Gry » Princess Maker 5 » Uruchomienie gry
- Opening
- Filmik promocyjny
- Uruchomienie gry
- Zawód rodzica
- Córka
- Pamiętnik córki
- Organizacja czasu
- Szkoła
- Praca
- Przyjaciele
- Wydarzenia w mieście
- Spacery po mieście
- Zakupy
- Korzystanie z lokacji
- Wyprawy
- Wakacje
- FAQ - zakończenia
- Seiyuu
- Materiały dodatkowe
- Spolszczenie Princess Maker 5
Uruchomienie gry
Uruchomienie japońskiej wersji "Princess Maker 5" na PC będzie wymagało od nas dwóch kroków, dokładnie takich samych jak w przypadku "PM 4":
- po pierwsze musimy zainstalować w systemie Windows (2000, XP, Vista) język japoński (w tym celu należy wybrać "Panel sterowania", następnie zakładkę "Data, godzina, język i opcje regionalne", "Opcje regionalne i językowe" - w zakładce "Języki" należy zaznaczyć okienko "Zainstaluj pliki dla języków wschodnioazjatyckich")
- po drugie - wracamy do zakładki "Opcje regionalne i językowe", wybieramy zakładkę "Zaawansowane" i z listy wybieramy język japoński. Restartujemy system i wkładamy płytkę z grą - okienko instalacji powinno pojawić się automatycznie.
Po zainstalowaniu gry i jej uruchomieniu, na ekranie powinniśmy zobaczyć planszę:
Pierwsza opcja oznacza wybór nowej gry, druga - wczytanie zapisanego stanu gry (przy pierwszym uruchomieniu "Princess Maker 5" dostępna jest tylko opcja numer jeden).
Po wyborze opcji "rozpocznij nową grę" powita nas znany z poprzednich części gry Cube, a na ekranie pojawi się plansza:
Wybieramy teraz swoją płeć (pierwszy raz mamy możliwość zdecydowania, czy dla przybranej córki staniemy się matką czy ojcem!). Opcja numer jeden to oczywiście wybór płci męskiej, opcja numer dwa - żeńskiej. Gdy dokonamy wyboru, pojawi się kolejna plansza:
Czas podać swoje nazwisko. Posługiwać możemy się kolejno:
Czas podać swoje nazwisko. Posługiwać możemy się kolejno:
- hiraganą (wybrana domyślnie i podświetlona na kolor błękitny)
- katakaną
- alfabetem łacińskim (na widok którego pewnie wiele osób odetchnęło z ulgą)
- znakami kanji
Dwie opcje znajdujące się na prawo od wyboru znaków, to "wróć" i "dalej". Pierwsza z nich pozwala na poprawienie ewentualnych błędów, kliknięcie na drugą spowoduje pojawienie się kolejnej planszy:
Teraz podajemy swoje imię. Postępujemy dokładnie tak samo, jak podczas wpisywania swojego nazwiska. Klikamy "dalej" i przechodzimy do kolejnej opcji:
Podajemy teraz swoją datę urodzenia - dzień i miesiąc. Po wskazaniu odpowiedniej daty, pojawi się podświetlony na różowo przycisk "dalej". Klikamy go i przechodzimy tym samym do następnej planszy.
1 | 2