Aktualnie przeglądasz: Gry » Princess Maker 2 » FAQ - zakończenia_cd4
- Opening
- Córka - Olive
- Szkoła
- Praca
- Wyprawy
- Spotykane postacie
- Przedmioty - sklep
- Przedmioty - tragarz
- Przedmioty - inne
- Harvest Festival
- Wakacje
- Zakończenia
- Mariaże ;)
- Ciekawostki
- FAQ
- FAQ - zakończenia
- Materiały dodatkowe
- Princess Maker 2: Refine
FAQ - zakończenia_cd4
Zakończenia jakie czekają na... nieposłuszne / krnąbrne dzieci ;)
Szefowa przestępców - ups... chyba nie do tego chcieliśmy doprowadzić, co? ;) Mała, słodka Oliwia to już przeszłość. Teraźniejszość rysuje się w dużo ciemniejszych barwach! Słodkie niegdyś dziecko zostaje przywódcą lokalnych przestępców, prawdziwą królową złodziei i rzezimieszków.
Dobre maniery = 200
Charyzma = 199
Morale = 29
Grzechy = 500
Reputacja wojownika = 210
Bandyta - no tak, właśnie... Nasza córka staje się jednym z typów, z którymi jej ojciec walczył całe swoje życie. Oliwia wybiera "prosty" sposób na życie, kradnie, szantażuje, porywa itd. W końcu wysłany za nią zostaje list gończy i wówczas znika z horyzontu.
Dobre maniery = 199
Charyzma = 199
Morale = 29
Grzechy = 500
Reputacja wojownika = 210
Dama lekkich obyczajów - Oliwia rozpoczyna swoje dorosłe życie w mało renomowanej dzielnicy i zaczyna świadczyć usługi przygodnym mężczyznom. Nie jest to zawód, o jakim dla swojego dziecka marzy przeciętny rodzic...
Charyzma = 199
Konwersacja = 69
Grzechy = 100
Reputacja wojownika = 209
Królewska konkubina - Oliwia zostaje osobistą "damą do towarzystwa" panującego monarchy. Chociaż dzieje się to niekoniecznie zgodnie z jej wolą (król bierze ją "na litość") trudno uznać, że jest to optymistyczne zakończenie...
Charyzma = 500
Reputacja wojownika = 370
Reputacja maga = 370
Reputacja społeczna = 421
Reputacja gospodyni domowej = 370
Ekskluzywna prostytutka - Oliwia postanawia zarabiać na życie dzięki swoim wdziękom, oferowanym wyłącznie najbogatszym klientom. Zdecydowanie nie o takiej przyszłości Oliwii marzył jej Patron!
Dobre maniery = 201
Charyzma = 201
Konwersacja = 71
Temperament = 71
Grzechy = 100
Reputacja wojownika = 209
Reputacja społeczna = 71
Reputacja gospodyni domowej = 71
Królowa s-m - kolejny tragiczny finał. Córka wbija się w lateksowe wdzianko i rozpoczyna zdecydowanie niechlubną "karierę".
Dobre maniery = 201
Charyzma = 201
Morale = 29
Grzechy = 500
Reputacja wojownika = 210
Oszustka - Oliwia wkracza w dorosłość jako oszustka. Żyje z rozmaitych przekrętów i wyłudzeń, żerując na ciężkiej pracy uczciwych mieszkańców królestwa.
Charyzma = 199
Konwersacja = 71
Grzechy = 100
Reputacja wojownika = 209
Królowa ciemności - porażka rodzicielska na pełnej linii! Oliwia, której pochodzenie wiąże się z Niebiosami, zaszywa się w Królestwie Ciemności i zostaje jego władczynią!
Grzechy = 500
Reputacja wojownika = 300
Reputacja maga = 200
Pozostałe zakończenia
Hrabina - świetna pozycja społeczna osiągnięta dzięki mariażowi ;) To nie dwór królewski, ale również wyższe sfery.
Dobre maniery = 500
Charyzma = 100
Reputacja wojownika = 240
Reputacja maga = 240
Reputacja społeczna = 380
Reputacja gospodyni domowej = 240
Żona milionera - nie jest to pozycja hrabiny, ale na brak luksusu Oliwia nie będzie mogła narzekać!
Dobre maniery = 100
Charyzma = 500
Reputacja wojownika = 190
Reputacja maga = 190
Reputacja społeczna = 380
Reputacja gospodyni domowej = 190
To oczywiście nie wszystkie zakończenia, które możemy osiągnąć w "Princess Maker 2". Pominięte zostały te, do osiągnięcia których wystarczy wykonywanie odpowiednich profesji (czyli np. żeby zostać rolnikiem trzeba jak najwięcej czasu pracować na farmie, by zostać barmanką trzeba pracować w barze itd. - przy okazji nie rozwijając zbytnio innych umiejętności). Jeśli jednak będziecie chcieli znaleźć tu informacje również o tych bardziej "przeciętnych" zakończeniach - piszcie :) Postaram się je tutaj zamieścić.
![](http://princessmaker.pl/images/33a5c1b7c224feb071fc83cdb8b60b3f.jpg)
Dobre maniery = 200
Charyzma = 199
Morale = 29
Grzechy = 500
Reputacja wojownika = 210
![](http://princessmaker.pl/images/6d79a6b91560ebdcb7c079292a56df34.jpg)
Dobre maniery = 199
Charyzma = 199
Morale = 29
Grzechy = 500
Reputacja wojownika = 210
![](http://princessmaker.pl/images/d02cd6ccae6a5c9af6ce529d5a0a9001.jpg)
Charyzma = 199
Konwersacja = 69
Grzechy = 100
Reputacja wojownika = 209
![](http://princessmaker.pl/images/481fa2d3c666b79cb642f52f5f2d9aad.jpg)
Charyzma = 500
Reputacja wojownika = 370
Reputacja maga = 370
Reputacja społeczna = 421
Reputacja gospodyni domowej = 370
![](http://princessmaker.pl/images/b0d4dfd27eb454ceb0d27122c51a8ca5.jpg)
Dobre maniery = 201
Charyzma = 201
Konwersacja = 71
Temperament = 71
Grzechy = 100
Reputacja wojownika = 209
Reputacja społeczna = 71
Reputacja gospodyni domowej = 71
![](http://princessmaker.pl/images/e47082373eef9047f73c01522f724df2.jpg)
Dobre maniery = 201
Charyzma = 201
Morale = 29
Grzechy = 500
Reputacja wojownika = 210
![](http://princessmaker.pl/images/275e6a63919cb68fb617fec9eb9851d9.jpg)
Charyzma = 199
Konwersacja = 71
Grzechy = 100
Reputacja wojownika = 209
![](http://princessmaker.pl/images/5d6253a29a22085a4302a4d950e5244c.jpg)
Grzechy = 500
Reputacja wojownika = 300
Reputacja maga = 200
Pozostałe zakończenia
![](http://princessmaker.pl/images/96eb3621f336d7a98295bb12ccd78548.jpg)
Dobre maniery = 500
Charyzma = 100
Reputacja wojownika = 240
Reputacja maga = 240
Reputacja społeczna = 380
Reputacja gospodyni domowej = 240
![](http://princessmaker.pl/images/179bd3dcfc8352365830c1db1b62b1ad.jpg)
Dobre maniery = 100
Charyzma = 500
Reputacja wojownika = 190
Reputacja maga = 190
Reputacja społeczna = 380
Reputacja gospodyni domowej = 190
To oczywiście nie wszystkie zakończenia, które możemy osiągnąć w "Princess Maker 2". Pominięte zostały te, do osiągnięcia których wystarczy wykonywanie odpowiednich profesji (czyli np. żeby zostać rolnikiem trzeba jak najwięcej czasu pracować na farmie, by zostać barmanką trzeba pracować w barze itd. - przy okazji nie rozwijając zbytnio innych umiejętności). Jeśli jednak będziecie chcieli znaleźć tu informacje również o tych bardziej "przeciętnych" zakończeniach - piszcie :) Postaram się je tutaj zamieścić.