Aktualnie przeglądasz: Gry » Princess Maker 4 » Uruchomienie gry
- Opening
- Uruchomienie gry
- Córka - Patricia
- Znaki i grupy krwi
- Rozkład zajęć
- Szkoła
- Praca
- Spotykane postacie
- Przedmioty - sklep
- Przedmioty - Daratan
- Przedmioty - Ket Shi
- Przedmioty specjalne
- Prezenty urodzinowe
- Randki
- Harvest Festival
- Wakacje
- Królestwo
- Świat Demonów
- Wydarzenia
- Wydarzenia - wakacje
- Zakończenia
- Mariaże ;)
- FAQ
- Materiały dodatkowe
- Dzień bez Cube`a
- Filmiki z zakończeń
- Filmiki inne
- PM 4 - Special Edition
- Seiyuu
Uruchomienie gry
Uruchomienie japońskiej wersji "Princess Maker 4" na PC będzie wymagało od nas dwóch kroków:
Po zainstalowaniu gry i jej uruchomieniu, na ekranie powinniśmy zobaczyć planszę:
-
po pierwsze musimy zainstalować w systemie Windows (2000, XP, Vista) język japoński (w tym celu należy wybrać "Panel sterowania", następnie zakładkę "Data, godzina, język i opcje regionalne", "Opcje regionalne i językowe" - w zakładce "Języki" należy zaznaczyć okienko "Zainstaluj pliki dla języków wschodnioazjatyckich")
-
po drugie - wracamy do zakładki "Opcje regionalne i językowe", wybieramy zakładkę "Zaawansowane" i z listy wybieramy język japoński. Restartujemy system i wkładamy płytkę z grą - okienko instalacji powinno pojawić się automatycznie.
Po zainstalowaniu gry i jej uruchomieniu, na ekranie powinniśmy zobaczyć planszę:
W menu znajdują się kolejno opcje:
Wybieramy opcję numer jeden, czyli "Rozpocznij nową grę". Pojawi się nowa plansza i zostaniemy poproszeni o podanie swojego nazwiska rodowego:
Gdy już uporamy się z nazwiskiem rodowym i klikniemy przycisk "dalej", przejdziemy do następnej planszy. Poproszeni zostaniemy o nadanie imienia naszej córce (ekran ten przypomina oglądany przed chwilą - jedyna różnica polega na tym, że za imieniem córki widnieje wybrane już przez nas, nasze własne nazwisko):
Gdy nadamy imię naszej pocieszce, klikamy opcję "dalej". Pojawi się następna plansza - tym razem uzupełniamy takie informacje o naszym dziecku, jak data urodzenia i grupa krwi:
- Rozpocznij nową grę
- Wczytaj grę
- Ustawienia
- Wyjście
Wybieramy opcję numer jeden, czyli "Rozpocznij nową grę". Pojawi się nowa plansza i zostaniemy poproszeni o podanie swojego nazwiska rodowego:
Większość planszy to japońskie sylaby, z których układamy własne nazwisko (składać się ono może z maksymalnie sześciu znaków). Na samym dole znajdują się dodatkowo cztery "klikalne" opcje. Są to kolejno:
-
hiragana (więcej o tych znakach znajdziecie tutaj) - wybór tej opcji sprawi, że nazwisko będziemy wpisywać za pomocą znaków z hiragany
-
katakana (więcej o tych znakach znajdziecie tutaj) - wybór tej opcji sprawi, że nazwisko będziemy wpisywać za pomocą znaków z katakany
-
powrót - umożliwia usunięcie źle wybranego znaku
-
dalej - przechodzimy do kolejnego ekranu
Gdy nadamy imię naszej pocieszce, klikamy opcję "dalej". Pojawi się następna plansza - tym razem uzupełniamy takie informacje o naszym dziecku, jak data urodzenia i grupa krwi:
Na dole znajdują się dwie, znane nam już opcje ("powrót" i "dalej"). Wybieramy tę drugą i podajemy własne dane - czyli swój wiek i datę urodzenia:
Po zamieszczeniu odpowiednich informacji, klikamy "dalej" i przenosimy się do podsumowania wszystkich danych, które wprowadziliśmy:
Podświetlone na planszy pytanie brzmi "Czy wprowadzone dane są prawidłowe"? Do wyboru mamy dwie opcje - pierwsza z nich to "tak", druga - "nie". Klikamy "tak" i zaczynamy zabawę :)
Po zamieszczeniu odpowiednich informacji, klikamy "dalej" i przenosimy się do podsumowania wszystkich danych, które wprowadziliśmy:
Podświetlone na planszy pytanie brzmi "Czy wprowadzone dane są prawidłowe"? Do wyboru mamy dwie opcje - pierwsza z nich to "tak", druga - "nie". Klikamy "tak" i zaczynamy zabawę :)